وبلاگ زیتون

از زیتون بشنوید...

وبلاگ زیتون

از زیتون بشنوید...

قرار وبلاگی نمایشگاه کتاب

نقل قول از وبلاگ نگار نیک نفس: بچه ها همونطور که میدونید و اطلاع داده بودم یه قرار برای نمایشگاه کتاب هماهنگ

 کردیم تا با هم به بازدید نمایشگاه کتاب بریم ، بالاخره روزش هم مشخص شد و

 امیدواریم که همه شما دوستان رو ببینیم :

زمان : پنج شنبه  16 اردیبهشت ماه 1389

مکان : خیابان شهید بهشتی . روبروی مصلی تهران . ساختمان گلدیس .

ساعت : 10 صبح

نکته : آوردن هر چند نفر همراه بلا مانع است !

پینوشت: منتظریما!!! به موقع بیاین.
پینوشت2: اگر با روز اختتامیه فستیوال همشهری هم یکی شد باز هم بیاین بعدش میریم اونجا.

نظرات 1 + ارسال نظر
فالگیر یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.falgir64.blogfa.com

سلام
من گفتم پیشرفته؟؟!؟ من گفتم نیمه پیشرفته!!![لبخند]
نمایشگاه کتاب!!! نه!! بابا میام اونجا هی کتاب می خریم یکیشم تا سال دیگه نمی خونیم!!! من هم اگر جشنواره بود میررم اونجا که خلوت نباشه منتظر می مونم اومدین من میرم نمایشگاه که اونجا خلوت نمونه!!![نیشخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد